Plainst Technologies, jeden z liderów branży medycznej w dziedzinie nanotechnologii, potrzebował internetowej prezentacji swojej strategii w celu zwiększenia sprzedaży w witrynie, przy jednoczesnym wykorzystaniu obecnej bazy klientów.
Wyzwanie
Aby uniknąć nadmiernego kierowania reklam na istniejących użytkowników.
Rozwiązanie
Dynamicznie innowacyjny pakiet mediów cyfrowych, który umożliwia retargetowanie użytkowników w oparciu o trasę, którą widzieli ostatnio i spędzili najwięcej czasu na jej oglądaniu. Dokonano tego poprzez wprowadzenie kampanii kontekstowej w celu zwiększenia zasięgu poprzez pokazanie potencjalnym odbiorcom aktualnej i najpopularniejszej trasy. Ponadto zastosowaliśmy dzienne i dożywotnie limity częstotliwości dla każdego użytkownika, aby zapobiec nadmiernej ekspozycji.
Wyniki
Osiągnęliśmy współczynnik klikalności (CTR) na poziomie 0,09%, co wygenerowało szereg nowych sprzedaży. W inauguracyjnym miesiącu kampanii koszt za akcję (CPA) został obniżony o 20%, przekraczając cel klienta. W lutym 2013 r. przychody po kliknięciu (wygenerowane zarówno przez dynamiczny retargeting, jak i kampanię prospectingową) przyniosły zwrot z inwestycji (ROI) w wysokości 272%.
0.09% CTR
20% less CPA
272% ROI
Od klienta
„Ci ludzie zbudowali tak silne relacje z naszą organizacją, że uważamy ich za przedłużenie naszego działu IT. Zawsze wiemy, że doskonała obsługa jest w zasięgu telefonu lub e-maila i że otrzymamy taki sam poziom uwagi, jaki zawsze zapewniają, co sprawia, że czujemy się, jakbyśmy byli ich najwyższym priorytetem".