Komabud

Pozwól nam pomóc Ci rozwinąć Twój biznes w sieci

 

Plainst Technologies, jeden z liderów branży medycznej w dziedzinie nanotechnologii, potrzebował internetowej prezentacji swojej strategii w celu zwiększenia sprzedaży w witrynie, przy jednoczesnym wykorzystaniu obecnej bazy klientów.

 
Achieved a Click Through Rate of 0.09% generating a number of new sales
In the first month of activity the Cost Per Action was reduced by 20%
Return on Investment of 272%
Social shares by network

Wyzwanie

Aby uniknąć nadmiernego kierowania reklam na istniejących użytkowników.

Rozwiązanie

Dynamicznie innowacyjny pakiet mediów cyfrowych, który umożliwia retargetowanie użytkowników w oparciu o trasę, którą widzieli ostatnio i spędzili najwięcej czasu na jej oglądaniu. Dokonano tego poprzez wprowadzenie kampanii kontekstowej w celu zwiększenia zasięgu poprzez pokazanie potencjalnym odbiorcom aktualnej i najpopularniejszej trasy. Ponadto zastosowaliśmy dzienne i dożywotnie limity częstotliwości dla każdego użytkownika, aby zapobiec nadmiernej ekspozycji.

Wyniki

Osiągnęliśmy współczynnik klikalności (CTR) na poziomie 0,09%, co wygenerowało szereg nowych sprzedaży. W inauguracyjnym miesiącu kampanii koszt za akcję (CPA) został obniżony o 20%, przekraczając cel klienta. W lutym 2013 r. przychody po kliknięciu (wygenerowane zarówno przez dynamiczny retargeting, jak i kampanię prospectingową) przyniosły zwrot z inwestycji (ROI) w wysokości 272%.

0.09% CTR

20% less CPA

272% ROI

Od klienta

"Ci ludzie zbudowali tak silne relacje z naszą organizacją, że uważamy ich za przedłużenie naszego działu IT. Zawsze wiemy, że doskonała obsługa jest w zasięgu telefonu lub e-maila i że otrzymamy taki sam poziom uwagi, jaki zawsze zapewniają, co sprawia, że czujemy się, jakbyśmy byli ich najwyższym priorytetem".

Our case studies

See all projects

Otrzymuj nowe wpisy na blogu pocztą e-mail: